ЦНАП  інформує : Чи потрібно іноземцю, який перебуває на території України реєструвати місце свого проживання

Дата: 28.03.2023 16:31
Кількість переглядів: 204

Фото без опису

 

Які документи необхідно подати для реєстрації місця проживання іноземця та в які терміни

 У разі, якщо іноземець планує перебувати на території України більше як 90 днів, то потрібно обов’язково зареєструвати місце свого проживання. В такому випадку, іноземець повинен мати посвідку на тимчасове або постійне місце проживання в Україні, згідно Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні». Частиною першою статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» передбачено обов’язок іноземця, який постійно чи тимчасово проживає в Україні, протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.

Отже, отримавши посвідку на тимчасове або постійне проживання в Україні, в іноземця є 30 календарних днів, з дати видачі посвідки, для того щоб зареєструвати своє місце проживання в Україні. У разі, якщо іноземець вже мав зареєстроване місце проживання, проте знявся з зареєстрованого місця проживання, то він зобов’язаний протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання .

Варто зауважити, що документи для реєстрації місця проживання можуть подаватися іноземцем особисто або через представника, який діятиме на підставі нотаріально посвідченої довіреності.

 

Для реєстрації місця проживання іноземець подає наступний пакет документів:

Заяву встановленої форми;

Посвідка на тимчасове або постійне проживання;

Квитанція про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

Документи, що підтверджують право особи на проживання в житловому приміщенні (будинку, квартири, тощо). Це можуть бути документи на право власності (витяг про право власності, свідоцтво про право власності, інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, тощо) рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. Важливо, щоб власник такого житла був присутній при подачі документів на реєстрацію місця проживання іноземця, з метою особистого підтвердження згоди на реєстрацію;

Заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи за встановленою формою (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання);

У разі подання заяви на реєстрацію місця проживання іноземцем його представником, додатково подаються документ, що посвідчує особу представника, та довіреність.

Дата подання пакету документів до Центру надання адміністративних послуг буде датою реєстрації місця проживання іноземця. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь