Пошук

Інформація про роботу зі зверненнями громадян у Добротвірській селищній раді у 2023 році

 

У Добротвірській селищній раді робота щодо розгляду звернень громадян проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07 лютого 2008 року №109/2008, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України та іншими нормативно – правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що селищною радою, її структурними підрозділами вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення громади, реалізацію конституційних прав і свобод громадян.

 

До Добротвірської селищної ради у 2023 році надійшло 1059 звернень громадян, з них 882 письмових, 177 усних. На особистому прийомі отримано 997 звернень (94,1% від загальної кількості).

 

За видами звернень домінують заяви – 1057 (99,8%), пропозиції 2 (0,10%).

 

Колективних звернень громадян до Добротвірської селищної ради у 2023 році надійшло 19 (за відповідний період 2022 року – 14), частка яких становить 1,8% від усіх звернень. Значну кількість колективних звернень складають питання ремонту доріг, земельних відносин, поточного ремонту будинків, тощо.

 

З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулось 1195 громадян.

 

Впродовж 2023 року до селищної ради надійшло 1 повторне звернення громадян, що складає 0,09 відсотка від загальної кількості звернень за цей період (у 2022 році надійшло 2 повторних звернень, їх питома частка складала 0,3%). 

 

Результати розгляду 1059 звернень громадян, які надійшли до селищної ради, наступні: 

- позитивно вирішено - 892, що становить 84,2%;

- надано роз’яснення - 142 (13%);

- скеровано за належністю - 20 (1,8%);

- інше або перебуває в процесі розгляду  - 5 (0,4%).

 

Кількісна характеристика звернень з питань, з яких найчастіше звертаються громадяни, наступна:

  • земельні відносини 294 (27,7%);

  • соціальний захист 432 (40,7%), з них 390 (90,2%) щодо надання матеріальних допомог;

  • комунальне господарство 62 (5,8%);

  • житлової політики 75 (7,0%);

  • сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей 32 (3,0%).

Також з селищного бюджету надано одноразову грошову адресну допомогу  учасникам бойових дій, інвалідам війни, членам сімей загиблих і померлих учасників бойових дій в Афганістані та на території інших держав, учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС, учасникам бойових дій УПА та реабілітованим жертвам політичних репресій в Україні, особам потерпілим від політичних репресій, вдовам політв’язнів.

 

На особистому прийомі у селищного голови протягом звітного періоду побувало 997 громадян. При необхідності звернення розглядаються комісійно, з виїздом на місце.

 

Протягом 2023 року у селищну раду також надійшло 11 звернень громадян,  направлених на Урядову гарячу лінію. З них: 6 вирішено позитивно, що становить 54,5%, на 4 (36,3%) - надано роз’яснення, 1- скеровано за належністю.

 

Із Гарячої лінії Львівської облдержадміністрації «112» за звітний період надійшло 41 звернення громадян. З них: 23 (56,0%) – вирішено позитивно, 13 (31,7%) – надано роз’яснення, 5 (12,1%) – скеровано за належністю.            

Основною причиною надходження звернень громадян  є соціальна незахищеність, важкий матеріальним стан, незадовільна робота комунальних служб,  тощо. 

 

Селищним головою взято на особистий контроль розгляд звернень: 

  • учасників бойових дій – 112 звернень, або 10,6 відсотка;

  • військовослужбовців – 149 звернень, або 14,0 відсотка;

  • членів сім’ї загиблого – 14 звернень.

Також особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими зверталися громадяни пільгових категорій а саме:

  • осіб з інвалідністю І, ІІ та ІІІ груп – 74 звернень, або 7,0 відсотка від загальної кількості;

  • учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 115 звернень, або 10,8 відсотка;

  • членів багатодітних сімей, одиноких метрів, матерів-героїнь – 9 звернень, або 0,9 відсотка;

  • внутрішньо переміщених осіб – 28 звернень, або 2,6 відсотка.

 

Діловодство з питань звернень громадян ведеться згідно чинного законодавства, терміни розгляду звернень громадян витримуються у передбачених межах.

 

Додаток: Статистичний звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Добротвірської селищної ради за 2023 рік на 4 аркушах.

 

 

 

Начальник загального відділу                                                                       О.Зуб

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь