Добротвірська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії загального відділу селищної ради

Дата: 23.02.2022 17:32
Кількість переглядів: 466

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07.11.2019 №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», наказу Головного управління державної служби України від 08.07.2011 №164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців»:

Добротвірська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії загального відділу селищної ради.

Вимоги до кандидатів на зайняття посади спеціаліста І категорії загального відділу селищної ради:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

  • без вимог до стажу роботи;

  • вільне володіння державною мовою;

  • знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про національний архівний фонд та архівні установи», постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності».

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Добротвірської селищної ради (смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20) такі документи:

  1. заяву про участь у конкурсі; в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

  2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

  5. копію документа, який посвідчує особу;

  6. копію військового квитка (для військово-службовців або військовозобов'язаних);

  7. довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», за 2021 рік.

 

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу (до 17.00 год. 25.03.2022).

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, порядку та умов проведення конкурсу надається апаратом селищної ради: смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20, тел.31-150,
 e-mail: 04374128@mail.gov.ua


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь