Добротвірська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії загального відділу селищної ради

Дата: 23.02.2022 17:32
Кількість переглядів: 484

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07.11.2019 №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», наказу Головного управління державної служби України від 08.07.2011 №164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців»:

Добротвірська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії загального відділу селищної ради.

Вимоги до кандидатів на зайняття посади спеціаліста І категорії загального відділу селищної ради:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

  • без вимог до стажу роботи;

  • вільне володіння державною мовою;

  • знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про національний архівний фонд та архівні установи», постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності».

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Добротвірської селищної ради (смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20) такі документи:

  1. заяву про участь у конкурсі; в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

  2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

  5. копію документа, який посвідчує особу;

  6. копію військового квитка (для військово-службовців або військовозобов'язаних);

  7. довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», за 2021 рік.

 

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу (до 17.00 год. 25.03.2022).

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, порядку та умов проведення конкурсу надається апаратом селищної ради: смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20, тел.31-150,
 e-mail: 04374128@mail.gov.ua


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь