Добротвірська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору містобудування та архітектури – головного архітектора Добротвірської селищної ради

  • 121

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07.11.2019 №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», наказу Головного управління державної служби України від 08.07.2011 №164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців»:

Добротвірська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору містобудування та архітектури – головного архітектора Добротвірської селищної ради.

Вимоги до кандидатів на зайняття посади завідувача сектору містобудування та архітектури – головного архітектора Добротвірської селищної ради:

  • вища архітектурна освіта не нижче ступеня спеціаліста або магістра;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років; стаж організаційної і професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років;

  • вільне володіння державною мовою;

  • знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про архітектурну діяльність», «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про основи містобудування».

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Добротвірської селищної ради (смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20) такі документи:

  1. заяву про участь у конкурсі; в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

  2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

  5. копію документа, який посвідчує особу;

  6. копію військового квитка (для військово-службовців або військовозобов'язаних);

  7. довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», за минулий рік.

 

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу (до 17.30 год. 04.01.2022).

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, порядку та умов проведення конкурсу надається апаратом селищної ради: смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20, тел.31-150,
 e-mail: 04374128@mail.gov.ua.