ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС

  • 135

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07.11.2019 №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», наказу Головного управління державної служби України від 08.07.2011 №164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців», рішення сесії Добротвірської селищної ради від 17.03.2021 №24 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Добротвірської селищної ради»:

Добротвірська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації селищної ради.

Вимоги до кандидатів на зайняття посади начальника відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації селищної ради:

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
  • знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;
  • вільне володіння державною мовою.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Добротвірської селищної ради (смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20) такі документи:

  1. заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  5. копію документа, який посвідчує особу;
  6. копію військового квитка (для військово-службовців або військовозобов'язаних);
  7. довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу (до 17 год. 30 хв. 18.05.2021).

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, порядку та умов проведення конкурсу надається апаратом селищної ради: смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20, тел.31-150,
e-mail: 04374128@mail.gov.ua