Інформаційне повідомлення про проведення публічного громадського обговорення проєкту рішення

Дата: 05.06.2025 09:50
Кількість переглядів: 39

 

І. Найменування організатора громадського обговорення: Добротвірська селищна рада Шептицького району Львівської області.

ІІ. Назва проєкту акту, винесеного на громадське обговорення: проєкт рішення Добротвірської селищної ради «Про реорганізацію Полоничнівської  гімназії у філію Добротвірського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Добротвірської селищної ради»

 ( додається).*

ІІІ. Варіантами вирішення питання є: реорганізація Полоничнівської гімназії Добротвірської селищної ради у філію Добротвірського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів.

ІV. Відомості про час та місце, порядок обговорення та реєстрацію учасників проведення публічних заходів: у рамках громадського обговорення зустріч з громадськістю села Полонична буде проведено 15 червня 2025 року у приміщенні Народного дому; обговорення та реєстрація учасників проводитиметься у порядку, передбаченому Положенням про громадські слухання у Добротвірській територіальній громаді, затвердженим рішенням шостої сесії VIII cкликання від 20.04.2021 №34.

V. Соціальні групи населення, на які поширюватиметься дія документу: жителі Добротвірської селищної територіальної громади.

VI. Мета проведення громадського обговорення: врахування думки жителів села Полонична  Добротвірської селищної територіальної громади щодо реорганізації Полоничнівської гімназії.

VII. Формат проведення громадського обговорення та порядок участі в обговоренні представників визначених груп населення: громадське обговорення проводитиметься шляхом розміщення проєкту рішення Добротвірської селищної ради про реорганізацію Полоничнівської гімназії Добротвірської селищної ради Шептицького району Львівської області на офіційному вебсайті Добротвірської селищної ради та зустрічі керівництва Добротвірської селищної ради, Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Добротвірської селищної ради, депутатів Добротвірської селищної ради із громадськістю Полоничнівського старостинського округу.

У громадському обговоренні з правом голосу можуть брати участь дієздатні громадяни, місце проживання яких зареєстроване в адміністративно-територіальних межах Добротвірської селищної територіальної громади та які досягли 18-річного віку.

VІII. Поштова адреса та адреса електронної пошти, строк і форми для подання пропозицій (зауважень): місцезнаходження та адреса електронної пошти організатора громадського обговорення, за якими можна подати письмові пропозиції та отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення:  

  1. вул. Івана Франка, 20, селище Добротвір, Шептицький район, Львівська область, 80411, Добротвірська селищна рада Шептицького району Львівської області; електронна  адреса/ e-mail: dobrotvir.rada@gmail.com
  2. вул. Івана Франка, 14, селище Добротвір, Шептицький район, Львівська область, 80411, Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Добротвірської селищної ради; електронна адреса/ e-mail: dobrotvir.oks@ukr.net

Пропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення   подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає. Анонімні пропозиції ( зауваження) не реєструються.

IX. Склад робочої групи для організації та проведення громадського обговорення:

  • керівник робочої групи – Кравець Юрій Ігорович, заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
  • секретар робочої групи – Зуб Вікторія Йосифівна, головний спеціаліст Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Добротвірської селищної ради Шептицького району Львівської області;

члени робочої групи:

  • Браташ Олеся Іванівна – начальник Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Добротвірської селищної ради Шептицького району Львівської області;
  • Гасюк Віра Степанівна секретар Добротвірської селищної ради Шептицького району Львівської області;
  • Ваврук Ігор Володимирович – староста Полоничнівського старостинського округу Добротвірської селищної ради Шептицького району Львівської області;
  • Коваль Оксана Ярославівна – депутат Добротвірської селищної ради Шептицького району Львівської області;
  • Абрамюк Андрій Валентинович – депутат Добротвірської селищної ради Шептицького району Львівської області.

Строк і спосіб оприлюднення результатів  громадського обговорення, узагальнення висловлених в ході проведення громадського обговорення зауважень та пропозицій  здійснюється організатором.

Після отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на вебсайті  Добротвірської селищної ради.

Нормативно-правова база: ст.143 Конституції України, ст.ст.25,26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.25,66 Закону України «Про освіту» ст.ст. 32,35,36,37 Закону України «Про повну загальну середню освіту», ст.ст.104,105,107 Цивільного кодексу України.

Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації та установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю, вирішують інші питання  місцевого значення, віднесені законом до їх компетенції (стаття 143 Конституції України.

 Сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання (стаття 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

Реорганізація або ліквідація навчальних закладів комунальної форми власності  здійснюється за рішенням місцевої ради (стаття 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

Органи місцевого самоврядування  засновують заклади освіти, а також реорганізовують, перепрофільовують (змінюють тип) та ліквідовують їх з урахуванням спеціальних законів (стаття 66 Закону України «Про освіту»)

Засновник закладу освіти або уповноважений ним орган (особа):

приймає рішення про створення, реорганізацію, ліквідацію, зміну типу закладу освіти, затверджує статут (його нову редакцію), укладає засновницький договір у випадках, визначених законом;

 Засновник має право створювати заклад освіти, що здійснює освітню діяльність на кількох рівнях освіти.

Засновник закладу освіти зобов’язаний у разі реорганізації чи ліквідації закладу освіти забезпечити здобувачам освіти можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти (стаття 25 Закону України «Про освіту»).

Рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти приймає засновник (засновники).

Мережа закладів загальної середньої освіти формується відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади та /або суспільства.

Рішення про утворення комунальних початкових шкіл, гімназій як окремих юридичних осіб, їх реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймають міські, сільські, селищні ради.

Рішення про утворення комунальних ліцеїв як окремих юридичних осіб, їх реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймають Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, міські, селищні, сільські ради відповідно до вимог законодавства.

Для започаткування та проведення освітньої діяльності комунального ліцею засновник має забезпечити відповідність такого закладу освіти вимогам, що визначені цим Законом, положенням про ліцей та ліцензійними умовами, у тому числі щодо:

  • функціонування не менше двох класів за трьома профілями навчання на рівні профільної середньої освіти (протягом 10-12 років навчання учнів);
  • функціонування ліцею як окремої юридичної особи, відокремленої від початкової школи та гімназії, крім випадків, визначених цим Законом;
  • забезпечення здобуття учнями профільної середньої освіти відповідно до профілів навчання з навчальним навантаженням та з можливістю обрання учнями навчальних предметів (інтегрованих курсів, інших освітніх компонентів) в обсягах, що визначаються законодавством;
  • створення безпечного, інклюзивного та цифрового освітнього середовища відповідно до вимог законодавства;
  • підвезення (у разі потреби) учнів і педагогічних працівників до закладу освіти (місця навчання, роботи) та у зворотному напрямку до місця проживання (за потреби) на відстань, що визначається законодавством;
  • забезпечення проживання учнів у пансіонах у разі, якщо час їхнього доїзду до ліцею буде більше норми, визначеної законодавством;
  • забезпечення учасникам освітнього процесу вільного і безоплатного бездротового доступу до мережі Інтернет з характеристиками, що відповідають вимогам законодавства, у приміщеннях закладу освіти, у тому числі у пансіоні;
  • забезпечення здобувачів освіти харчуванням у порядку та відповідно до вимог, визначених Кабінетом Міністрів України;
  • відповідності іншим вимогам, визначеним законодавством.

  Рішення про утворення початкової школи як структурного підрозділу у складі гімназії, його реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймає (приймають) засновник (засновники) такого закладу.

  З метою задоволення духовних потреб громадян приватні заклади освіти, зокрема засновані релігійними організаціями, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законодавством порядку, мають право визначати релігійну спрямованість своєї освітньої діяльності.

  Під час утворення закладу загальної середньої освіти засновник зобов’язаний враховувати вимоги ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти.

У разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти засновник зобов’язаний забезпечити учням можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти на відповідному рівні освіти.

Реорганізація, зміна типу, ліквідація закладу загальної середньої освіти у сільській місцевості допускається лише після громадського обговорення проекту відповідного рішення засновника, який оприлюднюється не менше ніж за один рік до прийняття відповідного рішення.

Реорганізація і ліквідація спеціальних закладів загальної середньої освіти допускаються лише після погодження проекту відповідного рішення засновника центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Заклади загальної середньої освіти можуть бути передані засновниками у комунальну чи державну власність відповідно до законодавства (стаття 32 Закону України «Про повну загальну середню освіту»).

 

Здобуття повної загальної середньої освіти на певному рівні забезпечують:

початкова школа, що забезпечує здобуття початкової освіти;

гімназія, що забезпечує здобуття базової середньої освіти;

ліцей, що забезпечує здобуття профільної середньої освіти.

Початкова школа функціонує як окрема юридична особа або як структурний підрозділ гімназії.

Гімназія та ліцей функціонують  як окремі юридичні особи.

Як виняток, за рішенням засновника ліцей може також забезпечувати здобуття базової середньої освіти (частина перша статті 35 Закону України «Про повну загальну середню освіту»).

 

Управління закладом загальної середньої освіти здійснюють: засновник (засновники) або уповноважений ним (ними) орган (стаття 36 Закону України «Про повну загальну середню освіту»).

  

Засновник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний забезпечити: можливість учнів продовжити навчання на відповідному рівні освіти у разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти (стаття 37 Закону України «Про повну загальну середню освіту»).

 

Юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників.
(стаття 104 Цивільного кодексу України).

 

Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.

 Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи (стаття 105 Цивільного кодексу України).

 

Юридична особа - правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи - правонаступника. Якщо юридичних осіб - правонаступників, що утворилися внаслідок поділу, більше двох, таку субсидіарну відповідальність вони несуть солідарно (стаття 107 Цивільного кодексу України).

Проект рішення


« повернутися до розділу «Оголошення»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь