Добротвірська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору містобудування та архітектури – головного архітектора Добротвірської селищної ради
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07.11.2019 №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», наказу Головного управління державної служби України від 08.07.2011 №164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців»:
Добротвірська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору містобудування та архітектури – головного архітектора Добротвірської селищної ради.
Вимоги до кандидатів на зайняття посади завідувача сектору містобудування та архітектури – головного архітектора Добротвірської селищної ради:
-
вища архітектурна освіта не нижче ступеня спеціаліста або магістра;
-
стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років; стаж організаційної і професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років;
-
вільне володіння державною мовою;
-
знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про архітектурну діяльність», «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про основи містобудування».
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Добротвірської селищної ради (смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20) такі документи:
-
заяву про участь у конкурсі; в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
-
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
-
дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
-
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-
копію документа, який посвідчує особу;
-
копію військового квитка (для військово-службовців або військовозобов'язаних);
-
довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», за минулий рік.
Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу (до 17.30 год. 04.01.2022).
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, порядку та умов проведення конкурсу надається апаратом селищної ради: смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20, тел.31-150,
e-mail: 04374128@mail.gov.ua.