A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Добротвірська громада
Львівська область, Червоноградський район

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС

Дата: 19.04.2021 12:43
Кількість переглядів: 128

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07.11.2019 №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», наказу Головного управління державної служби України від 08.07.2011 №164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців»:

Добротвірська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста фінансового відділу селищної ради.

Вимоги до кандидатів на зайняття посади головного спеціаліста фінансового відділу селищної ради:

  • вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня бакалавра;
  • без вимог до стажу роботи;
  • знання Конституції України, Бюджетного кодексу України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про повну загальну середню освіту», «Про культуру», «Основи законодавства України про охорону здоров’я», «Про фізичну культуру і спорт», постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ»;
  • вільне володіння державною мовою.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Добротвірської селищної ради (смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20) такі документи:

  1. заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  5. копію документа, який посвідчує особу;
  6. копію військового квитка (для військово-службовців або військовозобов'язаних);
  7. довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу (до 17 год. 30 хв. 18.05.2021).

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, порядку та умов проведення конкурсу надається апаратом селищної ради: смт Добротвір, вул.І.Франка, буд.20, тел.31-150, e-mail: 04374128@mail.gov.ua

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь